Atlant1sPán hradu
Boj vypukne za
Tvůj čas
Čas serveru

ETERNMU S6
EPISODE RAGNAROK!

Vážení hráči,
dne 22.9. 2023 v 15:00
bude spuštěn server S6 Epizoda RAGNAROK 3.

Přinášíme spousty oprav a zcela nový PvP balance systém. Přijďte si s námi zahrát!

RAGNAROK!

Epizoda RAGNAROK je vysoce customizována a optimalizována. Byla odstraněna většina známých bugů a přidáno značné množství nového obsahu. V jádru se však jedná stále o starou dobrou S6.

Informace k nové season

Sdílení herních účtů:
Je přísně zakázáno sdílení účtů mezi hráči. Každý hraje sám za sebe a čistě za své účty. S tím souvisí zákaz používání software pro remote desktop. Dále je zakázáno používat virtualizační nástroje, aby se zamezilo obcházení ochran pro sdílení účtů. Každý herní účet je vázán na konkrétní počítač (HWID), pokud chcete hrát na jiném počítači za svojí postavu, můžete tak učinit pomocí změny HWID. Tuto změnu lze provézt pouze jednou za 24 hodin. V praxi to znamená, že pokud máte doma více počítačů, budete nuceni hrát pouze z jednoho a případná změna půjde provézt pouze jednou za 24 hodin. Je to daň za omezení sdílení účtů mezi hráči. Dále jsme implementovali automatické detekce, které nám pomohou vypátrat potencionální sdílení accountů, aby nebylo možné zákaz obcházet. V případě porušení pravidla bude udělen BAN.

Dále zůstává v platnosti, že je povoleno používat 2 účty na jedno HWID (jeden počítač) a 5 účtů na jednu IP adresu.

 

EXP system:
Rozhodli jsme se pro snížení počtu resetů potřebných pro provedení grand resetu ze 100 na 50 . Chceme tím hlavně docílit plynulejšího průchodu hrou a místo slepého rychlého resování chceme hráče donutit věnovat nějaký čas i budování gearu. Z minulé season jsme vypozorovali, že hráči se ženou hlavně za resy a nekladou důraz na výbavu. Nastavení serveru je ale takové, že bez lepší výbavy se nelze posunout hrou. Chceme, aby exp systém nebyl tak monotónní jako doposud, body jsou více rozdělené mezi GR, aby se po provedení GR hráči nemuseli vracet o hodně zpět do slabých map. Na první res je potřeba 350 levelů a následně s každým reset o 10 více až do maximální hodnoty 400 levelů.

 

Změny v UI:
V rámci klienta proběhlo množství optimalizačních a vylepšujících úprav. Byla vytvořena animace po splnění achievementu včetně zvuku. Kompletně jsme předělali NPC Elpis, která přeměňuje gemstone na jewel of harmony, vytvořili jsme časově méně náročnou variantu přeměny, kdy lze refinovat gemstony hromadně jedním kliknutím. Dále byl vytvořen nový notifikační widget při práci s 3d kamerou a naším antilag systémem, protože výpis na sklo byl rušivý a nepříjemný. Zrenovovali jsme obrazovky pro výběr serveru a výběr postavy, abychom dodali klientu trochu více moderní styl. 

Do hry byl implementován nový typ draků a nové invaze do vyšších map, jedná se o Blue Dragon a Black Dragon. Na postavě byly vytvořeny nové equipment sloty, Charm slot sloužící pro efektivní nahrazení Pendant of Lightning v tier systému, dále Earring Left a Earring Right Slot, kdy nová bižuterie přináší další opty pro vylepšení vašich postav. Vylepšili jsme pohyb a mechaniky bossů, doplnili jsme speciální animace útoků a efektů po provedení útoku apod. Nasadili jsme alpha verzi true widescreen patche, kdy se v širokoúhlém režimu hra neroztáhne, ale zvětší se viditelná oblast. V neposlední řadě jsme vytvořili nové healtbary a mnoho dalších záležitostí.

Do klienta byl dále integrován soupis většiny statistik ohledně postavy. Dokážete nyní vyčíst přesné hodnoty útoku, obrany, attack rate i deffense rate. Dále vidíte přehled všech šancí na speciální útok, které máte na postavě aktivní (rate, critical, double, ignore atd.). Tato funkce je experimentální a budeme ji nadále zdokonalovat. 

PvE úpravy:
Spelly a skilly u jednotlivých postav byly upraveny tak, aby měly mnohem širší využití, vznikne tím celá škála nových buildů a kombinací v helperu, na které si však budete muset přijít samy. Mimo jiné jsme vytvořili zpět na DL možnost postavit build s Dark Raven petem zaměřený čistě na útok. Dále jsme více vyrovnali rozdíly mezi MG ene a str buildem, aby bylo možné hrát oba tyto buildy. Ovšem obecně vzato je stále str MG zamřeno na PvP a ene MG na PvM.

Blade Knight

  •     Twisting - AOE spell a proto zvýšen důraz na použití proti multitarget na úkor single

  •     Death Stab - zvýšen důraz na single target dmg

  •     Rageful Blow - AOE spell, jinak nevyužitý = boosted

  •     Destruction - AOE spell+CC, téměř nevyužitý = boosted

Soul Master

  •     Flame - opraven bug rychlosti a zvýšen efekt do single target

  •     Single target spelly Ice, Power Wave, Poison atd. byly upraveny pro early game potřebu

  •     Aqua Beam - boosted

  •     Evil Spirit - AOE spell - boosted

  •     Hellfire - nevyužitý AOE spell na close range - dostal značný boost

  •     Inferno - nevyužitý AOE spell na close range - dostal značný boost

  •     Decay a Ice Storm - AOE spelly v podstatě beze změny funkčnosti

  •     Nova - Připravujeme jako 100% využitelný a zanedbaný spell

Muse Elf

  •     Triple Shot - prakticky beze změny jako skill

  •     Penetration - Single target spell - boosted

  •     Ice Arrow - primárně CC, snížen dmg

  •     Multishot opraven - chybějící ML byl nahrazen novým výpočtem, aby se progresivně zvedal i po dosažení full Agi

Dark Lord

  •     Chaotic opraven - zrušen limit na 3rdQ a vysoké atributy jako spell bez ML má rovněž nový progresivní vzorec

  •     Electric Spark - boosted

Summoner

  •     Drain life - opraven a upraven pro jeho nevyužitý potenciál

Rage Fighter

  •     Zrušeny limity AS na samotných spellech (Chain Drive, Killing Blow)

Magic Gladiator

  •     Zrušeny omezení na 2H zbraně, opět bude možné nosit 2x1H a využít tak dual wield bonusu

  •     Fire Slash - opraven AS spellu a debuff defense zvýšen

  •     Flame strike - opraven AS spellu a přidán progresivní výpočet dmg, jelikož je to spell bez ML

  •     Gigantic Storm -  přidán progresivní výpočet dmg, jelikož je to spell bez ML

 

PvP balance:
PvP balanc byl kompletně předělán a to způsobem, který nikde jinde nenajdete. Vytvořili jsme metodiku, kdy vypočítáváme základní útok a obranu dle dosažených resetů a grand resetů. Znamená to, že síla postav bude přímo úměrná počtu dosažených resů a nebude se tedy tak často stávat, že nižší res zabije vysoký res jen proto, že je to single stat char. Mělo by hrát nyní velkou roli počet dosažených resů v rámci PvP.

 

Gremory case:
Z důvodu obtížného sbírání odměn z eventů při více lidech (zejména Blood Castle), kdy se nepodařilo posbírat po ukončení eventu všechny odměny, jsme pro vás připravili funkci zvanou gremory case. Odměny z eventů se vloží do speciálního inventáře, ze kterého je poté odměny možné kdykoliv přesunout do klasického inventáře. Tím bude zajištěno, že hráč nepřijde o odměnu po dokončení Illusion Temple, BloodCastle a ChaosCastle.

 

Pet system:
Změny proběhly také v rámci pet systému. Originální peti jako koník (uniria), dinorant a fenrir budou nyní běhat v safe zonách. Do hry bylo přidáno 5 nových petů. Doposud byli peti rozdílní a každý měl své unikátní statické vlastnosti. V tuto chvíli, kdy má většina hráčů posbírané pety v trezoru a přenáší si je do další season, jsme se rozhodli, že v základní formě peti nebudou mít žádné speciální vlastnosti. Každého peta bude možné upgradovat speciálním jewelem a do každého peta lze přidat až 6 náhodných optů z určitého seznamu optionů (seznam pro výběr optionů má více než 6 položek). Na základě počtu optů se petovi před jméno přidá i specifický prefix (Upgraded -> Mighty -> Powerful -> Vigorous -> Epic -> Legendary). Znamená to, že si můžete vybrat peta, který se vám líbí vzhledově nejvíce a vyoptit si ho tak, aby vyhovoval co nejvíce vašim preferencím. Někteří peti mají mimo tyto opty ještě své vlastní excelentní opty, které jsou pevné a nedají se přidat ani odebrat. 

 

Endgame obsah:

Minulá sezóna byla pro nás všechny pilotní ve smyslu otevření eternal obsahu. Vyzkoušeli jsme si v praxi mechaniky, které jsme navrhli a vymysleli takřka samy a byli jsme zvědaví, jak se nový obsah  popasuje s přijetím hráčské komunity. Přidali jsme čtvrtý přestupový quest, každému charu jsme vytvořili nový unikátní skill, vytvořili jsme další vylepšení postav pomocí eternal skill tree perků, umožnili jsme hráčům dále expit a tím nadále vylepšovat postavu. Vytvořili jsme unikátní systém mythical předmětů, kdy lze pomocí postupného lootu získat ty nejlepší předměty ve hře. Pro EL postavy jsme vytvořili nové výzvy v podobě raidů. 

Pravdou je, že jsme neměli endgame vyzkoušený a podle toho to také vypadalo. Omezení vstupu EL postav do nižších map se ukázalo jako rozdělující komunitu, proto jsme pro novou sezonu toto omezení odstranili. Zároveň jsme ale pro tyto původně zakázané mapy doplnili debuff PvP pro EL. Tím pádem nebude jednoduché zabít bosse jako EL krást bosse slabším postavám a jinak jim škodit.

Další vadou na kráse byl balance předmětů, kdy socket předměty byly díky chybě webzen kódu silnější, než mythical předměty. Tuto chybu jsme nalezli a opravili tak, aby byla zachována hierarchie vzácnosti a síly předmětů.